samedi 13 janvier 2007

Avrupadaki gumusluler

yurtdisinda yasayan gumuslerin kaldiklari devletler.

Almanya, italya, belçika, hollanda, fransa, sudi arabistan, isviçre, avusturya.


Bu bloga isteyen mesaj atabilir ve bilgilendibilir.

6 commentaires:

sevilay a dit…

Merhaba Hasan, sen yoksa serife ablanin oglumusun? Belcikada?

sevilay a dit…

Blog cok güzel olmus, tebrikler. Sayende bilgilendik, bak bu kadarini bilmiyordum köyümüzden.

gumusluler a dit…

slm sevilay abla evet serife ablanin ogluyum.

sevilay a dit…

Annene cok selam söyle. Sende artik bir blogger´li oldun:)

Halil Yalcin a dit…

selamunaleyküm.

ben isvicrede yasayan cakicilarin Saban Yalcinin oglu Halil.

yakinda www.gümüsköyü.com faaliyete gececektir.

bilginize

Ali Celik a dit…

MERHABA SEVGILI KöYLüLERIM

Ben isvicreden Kara Alinin oglu Mustafa Celik in en kücük evladi Ali Celik...

Bundan yaklasik 5 yil önce ben köyümüze ait bir site kurmustum,malesef hayat sartlari el vermedigi icin ilgilenemedim siteylen.Vakit ayiramadigim icin siteyi kapatmistim.ama su an öyle mutluyum ki,benim basaramadigim seyi köylülerim tarafindan ugrasilmasi ve basariya ulasilmasi beni gururlandirdi sizin adiniza.
Basarilarinizin devamini bekler, hep beraber el ele verip köyümüzü sahip cikip gurbetci ve gümüslü gümüsköylüleri bir arada toplayabilme ve kaynasabilme arzusuylan saglicaklan kalin...

Site adina yapabilecegim birsey olursa bana yazin, cok sevinirim

Saygilarimla Ali Celik