samedi 13 janvier 2007

Gumus koyu


Uzun aristirmalar sonunda avrupaya gelmiş gumus koyundeki insanlarin dogduklari toprakları ve avrupadaki akraba ve dostluk bağlarını tekrar pekiştirmek için bir araya gelerek, çoğunluğu avrupada yaşayan gumusluler arasında birlik (blog) kurmaya karar verdim. Kuracagimin Blogun adı klasik olarak şöyle olacaktı; "avrupada yasayan gumusluler". Kurucu olarak yani ben (zeybeklerin haci hasan ziylanin torunu hasan) bu konuda uzun arastirmalar sonunda gumuslu olarak gurbette, bir başka deyimle Gurbet ellerde vatan hasretini anımsatacak bir isim altında toplanmaya karar verdim. gumusluler

5 commentaires:

hatice a dit…

Merhaba Hasan,

Sayfan hayirli olsun.
Ben Takirlan Zayit hoccanin kizi Hatice.
Herkese slm.

süpürgesizcadi a dit…

Merhabalar, blogunuzu Sevilay'in sayfasinda görüp geldim, cok güzel düsünmüssünüz, Benim Annem Gümüs köyünden, babam ise yazir kasabasindan, Rahmetli Mehmet Yalcin'in torunuyum ben !!

Unknown a dit…

merhaba gümüş köylüler.....
ben Kütahya Gümüş köyünden uzunların mustafa.
Sizin köy ile bizim köy arasında da bir ilişki mutlaka vardır diyorum. Haberleşelim akrabalık mutlaka olacağına inanıyorum. selamlar.
cil.mustafa.cil@gmail.com

Anonyme a dit…

selamlar gümüşlüyüm diyenler ben ramazan ziylan

Anonyme a dit…

merhaba hasan